miercuri, 7 ianuarie 2009

Revista interesata a presei

Cotidianul

Ilie Sârbu: „Eu şi Băsescu am crezut şi am lucrat doi ani pentru alianţa PSD-PDL“
07 Ian 2009 Mihaela Radu
Ilie Sârbu, actual ministru al Agriculturii, vicepreşedinte PSD şi un apropiat al Grupului de la Cluj, face o dezvăluire surprinzătoare despre cât de vechi sunt negocierile pentru formarea actualei coaliţii.

Cum vă simţiţi din nou la Minister şi mai ales în noua formulă guvernamentală?

Mă înţeleg foarte bine cu noii colegi, mai ales cu premierul Emil Boc care este neaşteptat de deschis. Adevărul este că mulţi nu au crezut în această Alianţă, dar eu sunt unul dintre cei care au crezut şi au lucrat pentru crearea ei. Am tot spus că de doi ani se lucrează la ea şi eram mirat când, în emisiunile televizate la care participam şi spuneam despre aceste discuţii, ceilalţi poli­ticieni negau. La un moment dat am renunţat să mai vorbesc despre acest lucru. În Alianţă au crezut şi alţii, iar preşedintele Băsescu a fost unul dintre susţinătorii ei.Am colaborat bine cu dânsul când am fost preşedintele Senatului. Adevărul este că pe unii dintre partenerii noştri îi cunoşteam bine, deşi nu am afaceri cu nimeni, cu unii precum dl Berceanu am colaborat în Par­lament, cu dl Blaga am mai discutat ca ar­delenii, dar pe domnul Boc nu îl ştiam deloc, decât de la televizor. Acum sunt plăcut surprins de cum gândeşte şi acţionează. Dacă nici această Alianţă nu rezistă, oamenii chiar nu mai au de ce să creadă în politică. În contextul economic actual, este o şansă pentru noi să dovedim că se poate, iar dacă nu merge, poate unii oameni politici chiar nu-şi mai au rostul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu